Новини

Телефонният център на ЕНЕРГО-ПРО регистрира своя 7 милионен клиент

15.10.2014

Компанията предостави „енергиен ваучер” на клиента, ползвал услуга на компанията на 
0700 161 61

ЕНЕРГО-ПРО предостави „енергиен ваучер” на своя седеммилионен клиент, който е позвънил на единния телефон на компанията 0700 161 61. Дружеството ще поеме консумацията на електроенергия на късметлията на стойност  200 лева. Седеммилионното обаждане е получено на 26 септември 2014 година в 19:47 часа.

Печелившият е Филип Богданов от град Велико Търново. Ето какво сподели съпругата му: „Обадих се в телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО, за да проверя сметката ни за ток. Операторът много любезно и подробно ми обясни всичко, което ме интересуваше. Пак аз бях на телефона, когато от ЕНЕРГО-ПРО ни се обадиха, че сме спечелили енергиен чек, така че късметът е и мой. Пожелавам на всеки да се падне такъв шанс да спечели и да се отоплява няколко месеца безплатно.” Първата сметка, която ще покрие ваучерът на печелившото семейство, ще е тази за октомври.

Компанията, която обслужва Североизточна България, е първата в електроенергийния сектор в страната, която в началото на 2007 г. въведе обслужване на своите клиенти чрез единен телефонен номер.

„След стартирането на този голям проект значително подобрихме работата на Центъра като създадохме за нашите клиенти по-добри възможности за получаване и предаване на информация.“, обясни Мария Димитрова, Директор Обслужване на клиенти в ЕНЕРГО-ПРО.

Телефонният център разполага с две автоматични линии и директна връзка с оператор:

  • Линия за приоритетно обслужване при подаване на сигнал за авария;
  • Автоматична линия за проверка на сметката за електроенергия;
  • Консултация за въпроси и услуги директно с оператор.

Допълнително чрез Телефонния център, клиентите могат да ползват различни услуги, които ЕНЕРГО-ПРО предоставя, както и информация за предстоящи планови прекъсвания в техния район. Само с едно позвъняване на 0700 161 61 те могат да се запознаят с месечния си график на отчитане, да научат различните алтернативни методи, които компанията предлага за плащане на потребената от тях електроенергия, полезна информация за всички продукти и услуги и др.

Служителите в телефонния център са напълно обучени да дават консултации за повишаване на енергийната ефективност, както и да консултират клиенти относно разрастващия се свободен пазар за договаряне на доставка на електрическа енергия.

Най-големият брой обаждания на клиенти в рамките на 24 часа е 3664. Респективно най-често търсената информация продължава да бъде свързана с размер на фактури и предстоящи плащания.

В  желанието си да подобрява обслужването на своите клиенти, ЕНЕРГО-ПРО ще продължава и в бъдеще да предлага качествени услуги и да осигурява удобни канали за обмен на информация.


Още новини

ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси в областите Русе и Шумен

14.05.2019

Нови 24 населени места в Русенско и Шуменско ще посетят специализирани екипи за обслужване на клиенти от ЕНЕРГО-ПРО. Кампанията се провежда за седма поредна година и обхваща малките населени места в Североизточна България. През април 2019 г.... виж още

Близо 154 000 клиенти са обслужени на телефона на ЕНЕРГО-ПРО Продажби за една година

15.04.2019

След въвеждането на новата денонощна телефонна линия за въпроси и сигнали 0700 800 61 преди една година, ЕНЕРГО-ПРО отчита близо 154 000 обаждания от клиенти към този номер. Линията обслужва електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби от 12 април 2018 г. На телефон 0700 1 61 61 клиентите се свързват по въпроси, касаещи мрежовото дружество ЕРП Север.... виж още

Рекорден брой населени места ще посетят специалистите на ЕНЕРГО-ПРО в първия за 2019 година етап на кампанията за изнесени офиси

12.04.2019

През следващата седмица започва първият за 2019 година етап на проекта на ЕНЕРГО-ПРО „Изнесени офиси“ в услуга на клиентите на компанията. Инициативата, която стартира преди 6 години, е дала възможност на хиляди потребители на електроенергия в Североизточна България да ползват услугите на компанията без да се налага да посещават някой от центровете за обслужване. Първите за тази година изнесени офиси ще бъдат в област Велико Търново, като в рамките на две седмици специалистите на ЕНЕРГО-ПРО ще посетят общо 36 малки населени места на територията на областта. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО изпраща електронно известие на 60% от клиентите с просрочени задължения

04.02.2019

През 2018 г. компанията е напомнила на общо 528 000 клиенти за забавено плащане на сметки за ток чрез SMS или имейл съобщение. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО постигна споразумение с Община Кубрат за разсрочване на дълга от 3 милиона на ВиК Меден кладенец за консумирана електроенергия

12.12.2018

ЕНЕРГО-ПРО и Община Кубрат се споразумяха днес за дълга на ВиК "Меден кладенец" за консумирана електроенергия. Задължението в размер на 3 милиона 176 хиляди лева е разсрочено за една година. С подписания споразумителен протокол Общината става гарант по дълга и се ангажира той да бъде погасен до края на 2019 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО спира доставката на електроенергия на ВиК „Меден кладенец“ в град Кубрат

07.12.2018

Опасността град Кубрат и още 17 населени места да останат без вода е заради дълг от над 3 милиона лева ЕНЕРГО-ПРО Продажби предложи на община Кубрат, която е 100% собственик на водоснабдителното дружество „Меден кладенец“, да гарантира изплащането на непогасените задължения за доставка на електроенергия. Електроснабдителната компания предлага на Общинския съвет да гласува споразумителен протокол на обявеното за днес, 7 декември 2018 г.... виж още

48 клиенти спечелиха награди в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

11.09.2018

На 10 септември в присъствието на нотариус бяха изтеглени нови 12 късметлии в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. Това беше четвърто поред теглене, с което печелившите участници вече са 48. Всеки от тях получава награда на стойност 50 лева за покупка на енергийно ефективен електроуред от най-голямата верига за техника у нас “Техномаркет“. ... виж още

Изтеглени бяха първите 12 печеливши клиенти в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

13.06.2018

На 12 юни в присъствието на нотариус бяха изтеглени първите печеливши участници в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. Всеки от тях ще получи награда на стойност 50 лева за покупка на енергийно ефективен електроуред от верига магазини за техника „Техномаркет“. Кампанията на ЕНЕРГО-ПРО стартира през май във всички Центрове за обслужване на клиенти на дружеството.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО прилага европейския регламент за защита на личните данни

23.05.2018

ЕНЕРГО-ПРО адаптира своята политика за защита на личните данни в съответствие с Регламент 2016/679 на Европейския съюз, който влиза в сила на 25 май 2018 г. Компаниите от групата ЕНEРГО-ПРО Варна – Електроразпределение север, ЕНЕРГО-ПРО Продажби и ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги публикуваха на интернет страниците си своите политики за поверителност, които регламентират правилата за обработка на данни при изпълнение на лицензионните дейности по разпределение и доставка на електрическа енергия. Прилагането на Европейския регламент не налага преподписване на договори за разпределение и доставка на електрическа енергия.... виж още

Стартира кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

14.05.2018

Електроснабдителната компания ще връчи 100 награди в периода май-декември 2018 година На 15 май стартира кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. В нея могат да вземат участие всички битови клиенти на електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби.... виж още