Новини

Телефонният център на ЕНЕРГО-ПРО регистрира своя 7 милионен клиент

15.10.2014

Компанията предостави „енергиен ваучер” на клиента, ползвал услуга на компанията на 
0700 161 61

ЕНЕРГО-ПРО предостави „енергиен ваучер” на своя седеммилионен клиент, който е позвънил на единния телефон на компанията 0700 161 61. Дружеството ще поеме консумацията на електроенергия на късметлията на стойност  200 лева. Седеммилионното обаждане е получено на 26 септември 2014 година в 19:47 часа.

Печелившият е Филип Богданов от град Велико Търново. Ето какво сподели съпругата му: „Обадих се в телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО, за да проверя сметката ни за ток. Операторът много любезно и подробно ми обясни всичко, което ме интересуваше. Пак аз бях на телефона, когато от ЕНЕРГО-ПРО ни се обадиха, че сме спечелили енергиен чек, така че късметът е и мой. Пожелавам на всеки да се падне такъв шанс да спечели и да се отоплява няколко месеца безплатно.” Първата сметка, която ще покрие ваучерът на печелившото семейство, ще е тази за октомври.

Компанията, която обслужва Североизточна България, е първата в електроенергийния сектор в страната, която в началото на 2007 г. въведе обслужване на своите клиенти чрез единен телефонен номер.

„След стартирането на този голям проект значително подобрихме работата на Центъра като създадохме за нашите клиенти по-добри възможности за получаване и предаване на информация.“, обясни Мария Димитрова, Директор Обслужване на клиенти в ЕНЕРГО-ПРО.

Телефонният център разполага с две автоматични линии и директна връзка с оператор:

  • Линия за приоритетно обслужване при подаване на сигнал за авария;
  • Автоматична линия за проверка на сметката за електроенергия;
  • Консултация за въпроси и услуги директно с оператор.

Допълнително чрез Телефонния център, клиентите могат да ползват различни услуги, които ЕНЕРГО-ПРО предоставя, както и информация за предстоящи планови прекъсвания в техния район. Само с едно позвъняване на 0700 161 61 те могат да се запознаят с месечния си график на отчитане, да научат различните алтернативни методи, които компанията предлага за плащане на потребената от тях електроенергия, полезна информация за всички продукти и услуги и др.

Служителите в телефонния център са напълно обучени да дават консултации за повишаване на енергийната ефективност, както и да консултират клиенти относно разрастващия се свободен пазар за договаряне на доставка на електрическа енергия.

Най-големият брой обаждания на клиенти в рамките на 24 часа е 3664. Респективно най-често търсената информация продължава да бъде свързана с размер на фактури и предстоящи плащания.

В  желанието си да подобрява обслужването на своите клиенти, ЕНЕРГО-ПРО ще продължава и в бъдеще да предлага качествени услуги и да осигурява удобни канали за обмен на информация.


Още новини

Обекти на Евроманган ЕАД ще останат без ток заради натрупани задължения

05.07.2019

Електрозахранването на обекти на Евроманган ЕАД  ще бъде временно прекъснато по искане на ЧЕЗ Трейд България ЕАД в качеството му на предходен доставчик до 1 май 2019 г. и на основание чл. 123, ал.... виж още

КЕВР утвърди новите цени на електроенергията от 1 юли

01.07.2019

С Решение номер Ц-19 от 1 юли 2019 година Комисията за енергийно и водно регулиране утвърди нови цени на електроенергията. За битовите клиенти на ЕНЕРГО-ПРО новата крайна цена на регулиран пазар е 0,19582 лв./кВтч.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси в областите Русе и Шумен

14.05.2019

Нови 24 населени места в Русенско и Шуменско ще посетят специализирани екипи за обслужване на клиенти от ЕНЕРГО-ПРО. Кампанията се провежда за седма поредна година и обхваща малките населени места в Североизточна България. През април 2019 г.... виж още

Близо 154 000 клиенти са обслужени на телефона на ЕНЕРГО-ПРО Продажби за една година

15.04.2019

След въвеждането на новата денонощна телефонна линия за въпроси и сигнали 0700 800 61 преди една година, ЕНЕРГО-ПРО отчита близо 154 000 обаждания от клиенти към този номер. Линията обслужва електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби от 12 април 2018 г. На телефон 0700 1 61 61 клиентите се свързват по въпроси, касаещи мрежовото дружество ЕРП Север.... виж още

Рекорден брой населени места ще посетят специалистите на ЕНЕРГО-ПРО в първия за 2019 година етап на кампанията за изнесени офиси

12.04.2019

През следващата седмица започва първият за 2019 година етап на проекта на ЕНЕРГО-ПРО „Изнесени офиси“ в услуга на клиентите на компанията. Инициативата, която стартира преди 6 години, е дала възможност на хиляди потребители на електроенергия в Североизточна България да ползват услугите на компанията без да се налага да посещават някой от центровете за обслужване. Първите за тази година изнесени офиси ще бъдат в област Велико Търново, като в рамките на две седмици специалистите на ЕНЕРГО-ПРО ще посетят общо 36 малки населени места на територията на областта. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО изпраща електронно известие на 60% от клиентите с просрочени задължения

04.02.2019

През 2018 г. компанията е напомнила на общо 528 000 клиенти за забавено плащане на сметки за ток чрез SMS или имейл съобщение. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО постигна споразумение с Община Кубрат за разсрочване на дълга от 3 милиона на ВиК Меден кладенец за консумирана електроенергия

12.12.2018

ЕНЕРГО-ПРО и Община Кубрат се споразумяха днес за дълга на ВиК "Меден кладенец" за консумирана електроенергия. Задължението в размер на 3 милиона 176 хиляди лева е разсрочено за една година. С подписания споразумителен протокол Общината става гарант по дълга и се ангажира той да бъде погасен до края на 2019 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО спира доставката на електроенергия на ВиК „Меден кладенец“ в град Кубрат

07.12.2018

Опасността град Кубрат и още 17 населени места да останат без вода е заради дълг от над 3 милиона лева ЕНЕРГО-ПРО Продажби предложи на община Кубрат, която е 100% собственик на водоснабдителното дружество „Меден кладенец“, да гарантира изплащането на непогасените задължения за доставка на електроенергия. Електроснабдителната компания предлага на Общинския съвет да гласува споразумителен протокол на обявеното за днес, 7 декември 2018 г.... виж още

48 клиенти спечелиха награди в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

11.09.2018

На 10 септември в присъствието на нотариус бяха изтеглени нови 12 късметлии в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. Това беше четвърто поред теглене, с което печелившите участници вече са 48. Всеки от тях получава награда на стойност 50 лева за покупка на енергийно ефективен електроуред от най-голямата верига за техника у нас “Техномаркет“. ... виж още

Изтеглени бяха първите 12 печеливши клиенти в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

13.06.2018

На 12 юни в присъствието на нотариус бяха изтеглени първите печеливши участници в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. Всеки от тях ще получи награда на стойност 50 лева за покупка на енергийно ефективен електроуред от верига магазини за техника „Техномаркет“. Кампанията на ЕНЕРГО-ПРО стартира през май във всички Центрове за обслужване на клиенти на дружеството.... виж още