Новини

.

Телефонният център на ЕНЕРГО-ПРО регистрира своя 7 милионен клиент

15.10.2014

Компанията предостави „енергиен ваучер” на клиента, ползвал услуга на компанията на 
0700 161 61

ЕНЕРГО-ПРО предостави „енергиен ваучер” на своя седеммилионен клиент, който е позвънил на единния телефон на компанията 0700 161 61. Дружеството ще поеме консумацията на електроенергия на късметлията на стойност  200 лева. Седеммилионното обаждане е получено на 26 септември 2014 година в 19:47 часа.

Печелившият е Филип Богданов от град Велико Търново. Ето какво сподели съпругата му: „Обадих се в телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО, за да проверя сметката ни за ток. Операторът много любезно и подробно ми обясни всичко, което ме интересуваше. Пак аз бях на телефона, когато от ЕНЕРГО-ПРО ни се обадиха, че сме спечелили енергиен чек, така че късметът е и мой. Пожелавам на всеки да се падне такъв шанс да спечели и да се отоплява няколко месеца безплатно.” Първата сметка, която ще покрие ваучерът на печелившото семейство, ще е тази за октомври.

Компанията, която обслужва Североизточна България, е първата в електроенергийния сектор в страната, която в началото на 2007 г. въведе обслужване на своите клиенти чрез единен телефонен номер.

„След стартирането на този голям проект значително подобрихме работата на Центъра като създадохме за нашите клиенти по-добри възможности за получаване и предаване на информация.“, обясни Мария Димитрова, Директор Обслужване на клиенти в ЕНЕРГО-ПРО.

Телефонният център разполага с две автоматични линии и директна връзка с оператор:

  • Линия за приоритетно обслужване при подаване на сигнал за авария;
  • Автоматична линия за проверка на сметката за електроенергия;
  • Консултация за въпроси и услуги директно с оператор.

Допълнително чрез Телефонния център, клиентите могат да ползват различни услуги, които ЕНЕРГО-ПРО предоставя, както и информация за предстоящи планови прекъсвания в техния район. Само с едно позвъняване на 0700 161 61 те могат да се запознаят с месечния си график на отчитане, да научат различните алтернативни методи, които компанията предлага за плащане на потребената от тях електроенергия, полезна информация за всички продукти и услуги и др.

Служителите в телефонния център са напълно обучени да дават консултации за повишаване на енергийната ефективност, както и да консултират клиенти относно разрастващия се свободен пазар за договаряне на доставка на електрическа енергия.

Най-големият брой обаждания на клиенти в рамките на 24 часа е 3664. Респективно най-често търсената информация продължава да бъде свързана с размер на фактури и предстоящи плащания.

В  желанието си да подобрява обслужването на своите клиенти, ЕНЕРГО-ПРО ще продължава и в бъдеще да предлага качествени услуги и да осигурява удобни канали за обмен на информация.


Още новини

ЕНЕРГО-ПРО разсрочва сметките за ток на клиенти в затруднено положение и след отмяна на извънредното положение

14.05.2020

С отпадането на извънредното положение ЕНЕРГО-ПРО възстановява редовния график за плащане на консумираната електрическа енергия. Всички фактури, издадени след 13 май, ще бъдат с обичайния срок на плащане за битови клиенти. Информация за сроковете за плащане на дължимите суми се съдържа във всяка издадена от ЕНЕРГО-ПРО Продажби фактура. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО осигурява възможност за разсрочване на сметките за консумирана електроенергия

15.04.2020

По време на предстоящите празнични почивни дни от 17 до 20 април на ЕНЕРГО-ПРО няма да преустановява електрозахранването на територията на Североизточна България. Клиентските центрове на компанията няма да работят, но клиентите могат да използват различните безкасови начини, които компанията предлага за плащане на сметки за консумирана електроенергия: -        По банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО обезпечава сигурността на електрозахранването и обслужването на клиентите

31.03.2020

ЕНЕРГО-ПРО продължава работа в условията на извънредно положение и прави всичко възможно да запази финансовата и техническа сигурност на електроенергийната система в страната. Компанията е в редовен диалог с институциите и информира своевременно за промените в оперативната си дейност и за финансовите рискове, възникнали с удължаване на сроковете за плащане на сметките за електроенергия за битовите потребители. ЕНЕРГО-ПРО призовава всички свои клиенти да не отлагат във времето заплащането на сметките си за ток, за да избегнат натрупването на големи задължения. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО е в готовност да продължи работа в условията на извънредно положение

13.03.2020

Във връзка с обявеното от Народното събрание днес, 13.03.2020 г.... виж още

Дружествата от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна обявиха намеренията си за предстоящия ценови период

28.02.2020

Електроразпределение Север АД и ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД обявиха намеренията си да поискат от КЕВР да утвърди нормативно определени корекции на цените за мрежови услуги и снабдяване за ценовия период от 1 юли 2020 г. до 30 юни 2021 г. В съответствие с нормативната уредба, ЕРП Север АД ще заяви корекции на признатите разходи за дейността си.... виж още

Продължава кампанията на ЕНЕРГО-ПРО за актуализация на данни за кореспонденция

15.01.2020

Всеки участник, регистрирал мобилен телефон или имейл на http://update.energo-pro.bg до края на февруари, има шанса да спечели ваучер за пазаруване на стойност 100 лева ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО приема клиенти в изнесени офиси в общините Девня, Дългопол и Вълчи дол

16.09.2019

Есенният етап от инициативата на ЕНЕРГО-ПРО „Изнесени офиси“ за 2019 година ще се проведе в периода 16 – 19 септември. Ще бъдат обхванати четири населени места в област Варна – град Девня, селата Аспарухово и Цонево към община Дългопол и село Генерал Киселово в община Вълчи дол. По традиция пътуващи екипи от специалисти „Обслужване на клиенти“ посещават различни малки населени места от обслужваната територия, както по инициатива на компанията, така и по покана на местни административни структури.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО обяви онлайн игра „Актуализирай данните си и спечели“

02.09.2019

ЕНЕРГО-ПРО Продажби стартира игра, в която всеки клиент, актуализирал мобилен телефон или имейл на интернет адрес http://update.energo-pro.bg в периода 1 септември 2019 – 29 февруари 2020 г.... виж още

Обекти на Евроманган ЕАД ще останат без ток заради натрупани задължения

05.07.2019

Електрозахранването на обекти на Евроманган ЕАД  ще бъде временно прекъснато по искане на ЧЕЗ Трейд България ЕАД в качеството му на предходен доставчик до 1 май 2019 г. и на основание чл. 123, ал.... виж още

КЕВР утвърди новите цени на електроенергията от 1 юли

01.07.2019

С Решение номер Ц-19 от 1 юли 2019 година Комисията за енергийно и водно регулиране утвърди нови цени на електроенергията. За битовите клиенти на ЕНЕРГО-ПРО новата крайна цена на регулиран пазар е 0,19582 лв./кВтч.... виж още