Новини

Нов Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО отваря врати във Велико Търново

25.01.2018

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО във Велико Търново вече могат да се обръщат към компанията в нов Център за обслужване на клиенти на улица „Никола Габровски“ №4.

Новооткритият център отваря врати на 30 януари 2018 г. Разположен е в обновена и удобна сграда, собственост на компанията, на площ от 110 квадратни метра в централната градска част и ще работи от понеделник до петък, от 8:30 до 17:30 ч. В салона за посетители са организирани 6 гишета, на които клиентите могат да получат консултация, да заявят услуга на ЕНЕРГО-ПРО или да извършат касови плащания.

Досегашният клиентски център на улица „Мизия“ №21 ще работи до 29 януари 2018 г. включително, след което всички административни дейности, свързани с обслужването на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, ще се извършват в сградата на ул. „Никола Габровски“ №4.

Още новини

Стартира кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

14.05.2018

Електроснабдителната компания ще връчи 100 награди в периода май-декември 2018 година На 15 май стартира кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. В нея могат да вземат участие всички битови клиенти на електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби.... виж още

По-топлата зима тази година намали сметките за ток

20.03.2018

ЕНЕРГО-ПРО анализира статистически данни за потребената от домакинствата електроенергия в Североизточна България за периодите декември 2016 г. – февруари 2017 г. и декември 2017 г.... виж още

Енергийно ефективното потребление намалява сметките за електроенергия

20.12.2017

Енергийно ефективното използване на електроуредите в домакинството предотвратява излишния разход на електроенергия. С малки промени в навиците при използването на електроуредите можем да спестим стотици левове от сметката си за електроенергия на годишна база. Една кратка равносметка къде в дома си изразходваме ненужно енергия, реално ще помогне да намалим сметките си за ток през зимния сезон. ... виж още

По време на празниците ЕНЕРГО-ПРО няма да прекъсва електрозахранването на клиенти, пропуснали да платят сметките си за ток

19.12.2017

Във връзка с предстоящите празнични и почивни дни ЕНЕРГО-ПРО напомня, че клиентите, пропуснали да платят сметките си за електроенергия, могат да покрият задълженията си по удобен за тях начин – в брой, по банков път или през интернет. В случай че предпочитат плащане в брой, клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да посетят в работните дни Центровете за обслужване на клиенти на компанията или касите на EasyPay, FastPay, Информационно обслужване и Български пощи. Информация за адресите и работното време на клиентските центрове и на касите може да бъде намерена на адрес: https://www.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО отбеляза ръст на клиентите, които използват електронните канали за комуникация с компанията

18.12.2017

През 2017 година с 20% са се увеличили клиентите, на които компанията изпраща електронни фактури Вече година ЕНЕРГО-ПРО предоставя на своите клиентите възможност за онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл като начин за получаване на уведомления за просрочени задължения. Услугата е напълно безплатна.... виж още

Продължават опитите за имейл измами от името на ЕНЕРГО-ПРО

14.12.2017

През изминалата седмица клиентите на ЕНЕРГО-ПРО масово получиха електронни писма с тема "ЕНЕРГО-ПРО Фактура" и прикачен ZIP архив. Тези имейли не бяха изпратени от сървърите на ЕНЕРГО-ПРО. Автентичните фактури, които ЕНЕРГО-ПРО изпраща до своите клиенти, представляват прикачени файлове в PDF формат.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО предупреждава за фалшиви електронни фактури, разпространявани от името на компанията

04.12.2017

ЕНЕРГО-ПРО информира, че са регистрирани фалшиви съобщения по електронна поща, които по външен вид наподобяват изпращаните до клиентите на компанията електронни фактури. Тези съобщения нямат нищо общо с ЕНЕРГО-ПРО. Компанията съветва своите клиентите да се отнасят с повишено внимание към получаваните под формата на електронни фактури за електроенергия имейли, като обръщат специално внимание на адреса на изпращача. ... виж още

Специалисти на ЕНЕРГО-ПРО приеха над 4 000 клиента в изнесени офиси през 2017 година

30.10.2017

ЕНЕРГО-ПРО проведе последния за 2017 година етап от кампанията за изнесени офиси. През миналата седмица специалисти обслужване на клиенти посетиха 10 малки населени места на територията на област Варна, с което общият брой организирани приемни за годината достигна 64. В рамките на кампанията за четвърта поредна година ЕНЕРГО-ПРО предостави възможност на своите клиенти в малки населени места на територията на Североизточна България да се възползват от услуги, които изискват посещение на клиентски център на дружеството.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО завършва кампанията за изнесени офиси през тази година с мобилни приемни в 10 населени места във Варненско

12.10.2017

В периода от 16 до 20 октомври ЕНЕРГО-ПРО ще проведе последния за 2017 етап на своята инициатива за изнесени офиси в малки населени места в Североизточна България. Специалисти на компанията ще посрещат и обслужват клиенти в десет приемни на територията на област Варна. Хиляди жители от десетте населени места, които ще бъдат посетени от екипите на дружеството през следващата седмица, ще могат да се възползват от удобството на мобилните офиси.... виж още