Новини

Екипи на ЕНЕРГО- ПРО Мрежи са в готовност да реагират при възникване на повреди по време Великденските празници

16.04.2014

Аварийните екипи на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи са в готовност да реагират при възникване на аварии по електроразпределителната мрежа в Североизточна България по време на Великденските празници от 18 до 21 април. Компанията  доставя електричество в областите Варна, Добрич, Силистра, Шумен, Търговище, Велико Търново, Габрово, Русе и Разград. Екипите са оборудвани с необходимите средства за комуникация, автомобили и инструменти.... виж още

Ръководството на ЕНЕРГО-ПРО проведе пореден приемен ден за клиенти в град Варна

11.04.2014

Това е втора по ред среща, на която жителите на морската столица и областта могат да поставят своите въпроси в директен диалог с ръководството на компанията. Предстои и трети приемен ден във Варна на 30 април. За втори пореден път ръководството на ЕНЕРГО-ПРО организира днес, 11 април 2014 г.... виж още

Приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО в град Велико Търново

10.04.2014

След проведения вчера приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО в Русе, днес, 10 април 2014г., компанията организира срещи на граждани и фирми с управителя Стефан Абаджиев в град Велико Търново. Срещите се проведоха в сградата на Общината с любезното съдействие на кмета, инж.... виж още

Управителят на ЕНЕРГО-ПРО се срещна с граждани в Русе

09.04.2014

Инициативата на компанията за срещи на ръководството с клиенти продължава. Всички желаещи могат да се запишат в графика за лична среща в различни градове в Североизточна България Днес в приемната си в град Русе управителят на ЕНЕРГО-ПРО Стефан Абаджиев посрещна поредните клиенти, желаещи да поставят своите въпроси директно пред ръководството.... виж още

Ръководството на ЕНЕРГО-ПРО продължава да се среща с клиенти на територията на Североизточна България. Следващите срещи са в Русе, Велико Търново и Варна

08.04.2014

Всички желаещи могат да се запишат предварително на телефон 0700 161 61 както и да изпратят въпросите си на имейл: service@energo-pro.bg Трети месец ръководството на ЕНЕРГО-ПРО се среща с клиенти на територията на Североизточна България по предварително обявен график.... виж още

Инициативата на ЕНЕРГО-ПРО „Приемен ден на ръководството“ продължава

27.03.2014

Жители от област Велико Търново имаха възможността да поставят своите въпроси пред мениджъри на компанията Вчера, 26 март 2014 г., се проведе поредният приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО в град Горна Оряховица.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО и ВиК-Шумен подписаха допълнение към споразумението за разсрочване на дълга на водоснабдителното дружество

25.03.2014

Новата схема на разсрочване е съобразена с възможностите за погасяване на задълженията на ВиК Шумен Днес, 25 март 2014 г., ЕНЕРГО-ПРО и ВиК-Шумен подписаха допълнение към  споразумението от септември 2013 година, с което бяха разсрочени старите задължения за консумирана електроенергия на водоснабдителното дружество.... виж още

Десетки клиенти се възползваха от изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО, организирани в Дулово и Тутракан

24.03.2014

Жителите от общините приветстваха инициативата и акцентираха върху ползата и удобството за тях Инициативата на ЕНЕРГО-ПРО „Изнесен офис“ продължава и положителният отзвук на клиентите, възползвали се от предлаганите услуги на дружеството, нараства. Целта на проекта е да бъдат обхванати възможно най-много малки населени места на територията на Североизточна България, за да могат жителите им да имат директен достъп до услуги на компанията. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО разяснява с нова брошура как бързо, лесно и удобно да се плаща сметката за електроенергия

12.03.2014

Брошурата за безкасово плащане е още една стъпка към по-добра информираност на клиентите в рамките на мащабната инициатива на компанията „В услуга на клиента" Кампанията на ЕНЕРГО-ПРО „В услуга на клиента“, която стартира в началото на месец февруари по повод Световния ден на потребителя – 15 март, продължава с пълна сила. Освен трите нови възможности за обслужване и информиране на клиентите, които се приемат много положително от обществеността („Изнесен офис“ с мобилни експерти, „Приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО“ и „Енергиен консултант“), дружеството предостави на своите клиенти и специално разработена брошура с информация за безкасовите методи за проверка и плащане на сметката за електроенергия. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО организира „Ден на отворени врати“ на 15 март – Световен ден на потребителя

07.03.2014

Компанията кани всички желаещи на едночасово посещение във високоволтовата лаборатория, учебния център и центъра за обслужване на клиенти На Световния ден на потребителя – 15 март, ЕНЕРГО-ПРО организира „Ден на отворените врати“. Компанията кани всички желаещи на 15 март (събота) да посетят уникалната високоволтова лаборатория, учебния център и центъра за обслужване на клиенти, които се намират на ул.... виж още