Новини

ЕНЕРГО-ПРО ще фактурира консумираната от клиентите електроенергия съгласно новите утвърдени от ДКЕВР цени за електрическа енергия в сила от 1 юли 2014 година

30.06.2014

Дружеството предоставя възможност за самоотчет на всички клиенти, които желаят Днес, 30 юни 2014 година Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) публикува решение Ц-12/30.06.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО извършва техническо обновяване на системата за обработване на клиентски заявки и плащания

17.06.2014

ЕНЕРГО-ПРО извършва техническо обновяване на системата за обработване на клиентски заявки и разплащания през периода 20 – 24 юни включително. Компанията въвежда новa, съвременна версия на системата, с по-разширени функционалности, съобразени с новата, динамична пазарна среда, в която оперират енергийните компании в България. Новата система ще създаде допълнителни възможности за по-бързо и ефективно обслужване на клиентите на компанията. ... виж още

Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО продължават успешно своята мисия ─ да бъдат в услуга на клиента

19.05.2014

Десетки жители на общините Севлиево и Полски Тръмбеш се възползваха от услугите на компанията по време на организираните изнесени офиси и приветстваха инициативата Още два изнесени центъра за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО през изминалите дни предоставиха удобство на жители от малки населени места с възможността да бъдат консултирани на място без да се налага да пътуват до градовете, където се намират центровете за обслужване на клиенти на компанията. След като през последните няколко месеца подобни офиси бяха реализирани на територията на малките общини в областите Варна, Добрич, Шумен, Търговище, Силистра, Русе и Разград, през април стартираха и офисите в общински центрове на област Габрово и Велико Търново.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО продължава инициативите за широка комуникация със своите клиенти

17.04.2014

Трети месец компанията организира изнесени офиси в малките населени места и провежда приемни дни на ръководството В продължение на вече три месеца ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси в малките населени места в Североизточна България и приемни дни на ръководството с клиенти. От началото на февруари специалисти Обслужване на клиенти са посетили 18 населени места, за да улеснят техните жители, които биха искали да се възползват от услугите на компанията, без да се налага да пътуват до градовете, в които има открити центрове за обслужване на клиенти.... виж още

Екипи на ЕНЕРГО- ПРО Мрежи са в готовност да реагират при възникване на повреди по време Великденските празници

16.04.2014

Аварийните екипи на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи са в готовност да реагират при възникване на аварии по електроразпределителната мрежа в Североизточна България по време на Великденските празници от 18 до 21 април. Компанията  доставя електричество в областите Варна, Добрич, Силистра, Шумен, Търговище, Велико Търново, Габрово, Русе и Разград. Екипите са оборудвани с необходимите средства за комуникация, автомобили и инструменти.... виж още

Ръководството на ЕНЕРГО-ПРО проведе пореден приемен ден за клиенти в град Варна

11.04.2014

Това е втора по ред среща, на която жителите на морската столица и областта могат да поставят своите въпроси в директен диалог с ръководството на компанията. Предстои и трети приемен ден във Варна на 30 април. За втори пореден път ръководството на ЕНЕРГО-ПРО организира днес, 11 април 2014 г.... виж още

Приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО в град Велико Търново

10.04.2014

След проведения вчера приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО в Русе, днес, 10 април 2014г., компанията организира срещи на граждани и фирми с управителя Стефан Абаджиев в град Велико Търново. Срещите се проведоха в сградата на Общината с любезното съдействие на кмета, инж.... виж още

Управителят на ЕНЕРГО-ПРО се срещна с граждани в Русе

09.04.2014

Инициативата на компанията за срещи на ръководството с клиенти продължава. Всички желаещи могат да се запишат в графика за лична среща в различни градове в Североизточна България Днес в приемната си в град Русе управителят на ЕНЕРГО-ПРО Стефан Абаджиев посрещна поредните клиенти, желаещи да поставят своите въпроси директно пред ръководството.... виж още