Новини

Позиция на ЕНЕРГО-ПРО Продажби относно решение на КЗК за извършено нарушение

06.11.2015

ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД не приема решението на КЗК от 4.11.2015 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО дава възможност на своите битови клиенти да отчетат сами електромерите във връзка с новите цени на тока

03.08.2015

Във връзка с промяната на цената на електрическата енергия, приета с Решение № Ц-27 от 31.07.2015 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО оказва пълно съдействие на Министерство на енергетиката в процес на започнала проверка

26.01.2015

ЕНЕРГО-ПРО ще окаже пълно съдействие в хода на проверка от представители на Министерството на енергетиката, която стартира днес. Поводът за нея са изнесени в публичното пространство твърдения за „завишени месечни сметки“ за периода декември-януари на клиенти на дружеството. На част от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО се наложи да бъде извършен междинен отчет, за да се изпълни стриктно нормативното изискване за отчитане на консумираната електроенергия за период не по-дълъг от 31 дни. ... виж още

Средната януарска сметка на клиентите на ЕНЕРГО-ПРО е 51 лева

25.01.2015

Средната сметка за електроенергия на клиентите в Североизточна България за януари е 51.77 лева. Това показват данните на ЕНЕРГО-ПРО.... виж още

Близо 8% по-високо потребление на ток през Новогодишните празници в сравнение с миналата година регистрираха специалистите на ЕНЕРГО-ПРО

06.01.2015

Близо 8% повече ток са консумирали клиентите на ЕНЕРГО-ПРО през периода 31 декември - 4 януари в сравнение със същите дни година по-рано. Това показват данните на компанията, която доставя електроенергия на 1.1 милиона потребители в областите Варна, Велико Търново, Габрово, Русе, Силистра, Добрич, Разград, Търговище и Шумен.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО удостовери пред КЗП коректния отчет на потреблението на електроенергия в Североизточна България

30.12.2014

Няма клиенти с период на отчитане по-дълъг от 31 дни, каквото е нормативното изискване, посочено в Общите условия на ЕНЕРГО-ПРО. Това удостовери ЕНЕРГО-ПРО пред Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на целева проверка от Комисията, осъществена на 29 декември, с предмет спазване на изискванията на Общите условия за отчетен период на консумираната електроенергия. ЕНЕРГО-ПРО спазва стриктно нормативните изисквания консумираната електроенергия да бъде отчитана ежемесечно, за период не по-дълъг от 31 дни.... виж още

Близо 10% по-ниско потребление на ток през Коледните празници в сравнение с миналата година регистрираха специалистите на ЕНЕРГО-ПРО

29.12.2014

Близо 10% по-малко ток са консумирали клиентите на ЕНЕРГО-ПРО през периода 24-28 декември в сравнение със същите дни на 2013 година. Това показват данните на компанията, която доставя електроенергия на 1.1 милиона потребители в областите Варна, Велико Търново, Габрово, Русе, Силистра, Добрич, Разград, Търговище и Шумен.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО отчита потреблението на електроенергия в регламентирания срок от 31 дни

23.12.2014

ЕНЕРГО-ПРО спазва стриктно нормативните изисквания за отчетен период на потреблението на електроенергия не по-дълъг от 31 дни. Потреблението на 99,49% от клиентите на компанията за ноември е било отчетено до 31-я ден, което отговаря на нормативните изисквания. Има единични случаи на клиенти, които не са осигурили достъп до електромера на имота и поради тази причина имат друг отчетен период.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО Продажби разсрочва дълг в размер на 454 хиляди на ВиК Меден кладенец

30.10.2014

Общинският съвет на град Кубрат взе решение да упълномощи ВиК Меден кладенец да се споразумее с ЕНЕРГО-ПРО Продажби за разсрочване на натрупани стари задължения на водоснабдителното дружество за електрическа енергия в размер на 454 хиляди лева. Решението за разсрочване на дълга бе взето на заседание на Общинския съвет, в което участва и управителят на ЕНЕРГО-ПРО Варна Стефан Абаджиев. Проблемът със заплащането на задълженията за консумирана електроенергия на ВиК Меден кладенец се развива в продължение на години.... виж още

Телефонният център на ЕНЕРГО-ПРО регистрира своя 7 милионен клиент

15.10.2014

Компанията предостави „енергиен ваучер” на клиента, ползвал услуга на компанията на 0700 161 61 ЕНЕРГО-ПРО предостави „енергиен ваучер” на своя седеммилионен клиент, който е позвънил на единния телефон на компанията 0700 161 61. Дружеството ще поеме консумацията на електроенергия на късметлията на стойност  200 лева.... виж още