Новини

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да отчетат сами показанията на електромерите при очакваната промяна на цените на електроенергията от 1 юли 2016

28.06.2016

Във връзка с очакваното решение на Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) за изменение в цените на електрическата енергия и мрежовите услуги от 1 юли 2016 г., ЕНЕРГО-ПРО дава възможност на своите клиенти да отчетат сами показанията на електромерите и да заявят данните на денонощен телефон 0700 1 61 61, имейл service@energo-pro.bg или в най-удобния за тях център за обслужване на клиенти в срок до 5 юли 2016 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси за своите клиенти в Севлиево, Трявна, Павликени и Елена

13.06.2016

ЕНЕРГО-ПРО продължава инициативата да бъде близо до своите клиенти, като за поредна година организира изнесени офиси в населени места в Североизточна България, където компанията няма клиентски центрове. През юни възможност да се възползват от услугата ще имат жителите на Севлиево, Трявна, Павликени и Елена. Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО ще предоставят възможност на клиентите да подават документи и заявяват всички безплатни услуги, предлагани в клиентските центрове, да актуализират данните си за кореспонденция и да получат консултация от специалист по всички въпроси, свързани с дейността на компанията.... виж още

Стартира кампания „Плащайте с директен дебит и спечелете“ на ЕНЕРГО-ПРО Продажби

06.06.2016

Регистриралите услугата участват в томбола за iPhone 6S, 43” LED телевизор, микровълнова фурна и 20 ваучера на стойност 50 лева Кампания за плащане на сметките за ток чрез директен дебит стартира ЕНЕРГО-ПРО Продажби от 1 юни 2016 г. Желаещите да спестят време, плащайки по удобен начин месечните си задължения, трябва единствено да заявят услугата в своята банка.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО обнови своята информационна система във връзка със свободния пазар

27.05.2016

Днес центровете за обслужване на клиенти и онлайн касите възстановиха нормалната си работа Ускорените темпове на развитие на свободния пазар наложиха въвеждането на функционалности, с които ЕНЕРГО-ПРО адаптира своята информационна система за работа в новите условия. След кратко прекъсване в сряда и четвъртък за обновяване на системите, днес Центровете за обслужване на клиенти възстановиха приемането на плащания за сметки и заявления за услуги по ценоразписа на компанията.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО променя сроковете за плащане на сметките за ток на част от своите клиенти

19.05.2016

ЕНЕРГО-ПРО Продажби планира промяна на сроковете за плащане на сметките за ток на част от своите клиенти. Новите срокове ще бъдат отразени във фактурите за месец юли, които подлежат на плащане през август. За удобство на клиентите промяната ще бъде осъществена през летните месеци, през които сметките са най-ниски. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО разширява функционалностите на своята информационна система във връзка със свободния пазар

18.05.2016

ЕНЕРГО-ПРО подготвя своята информационна система за работа в съответствие с изискванията на свободния пазар. Компанията въвежда нови функционалности, които улесняват процеса по смяна на доставчика на електрическа енергия на пазара по свободно договорени цени. В тази връзка, в периода 25-27 май 2016 г.... виж още

Позиция на ЕНЕРГО-ПРО Продажби относно твърдение на КЗК

17.05.2016

До настоящия момент в Енерго-Про Продажби не е получено постановеното от КЗК определение, с което комисията предявява твърдения за извършено нарушение на чл.21 от ЗЗК от дружеството. След получаване на определението експертите ще се запознаят с неговото съдържание и компанията ще представи своята позиция. ... виж още

Линия 0700 1 61 61 за връзка с телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО вече работи

10.04.2016

Връзката с националната телефонна линия 0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО вече е възстановена. Както по-рано днес компанията съобщи, причина за прекъсване на връзката с Телефонния център беше технически проблем от страна на МТЕЛ, поради което бяха обявени временни телефони за сигнали за аварии.  Към 15.... виж още

Временни телефони за сигнали за аварии обяви ЕНЕРГО-ПРО

10.04.2016

Технически проблем от страна на МТЕЛ прекъсна връзката с националната телефонна линия  0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията обяви временни телефони за сигнали за аварии: 0897 006 604 и 0897 006 605 ЕНЕРГО-ПРО се извинява за неудобството и моли своите клиенти да използват временните телефони приоритетно за сигнали за аварии и други неотложни проблеми, свързани с доставката на електроенергия.... виж още

С 4,3 % по-малко електрическа енергия беше консумирана в Североизточна България по време на „Часът на земята“

21.03.2016

По време на природозащитната инициатива с милиони последователи по света „Часът на земята“, клиентите на ЕНЕРГО-ПРО консумираха с 4,3 % по-малко електрическа енергия от 20:30 до 21:30 на 19 март (събота) в сравнение с час по-рано същия ден. Потреблението по време на инициативата е с 3 % по-малко в сравнение със същия период на предходния ден -18 март. В подкрепа на световната тенденция за опазване на природата, ЕНЕРГО-ПРО прилага иновативни решения за стимулиране на потреблението на зелена енергия.... виж още