Новини

Връзката с телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО е възстановена

14.09.2016

Връзката с националната телефонна линия 0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО вече е възстановена. Технически проблем в комуникациите на МТЕЛ прекъсна по-рано днес работата на телефонния център, което наложи компанията да обяви временни телефони за връзка. Към настоящия момент линия 0700 1 61 61 е достъпна и операторите приемат обаждания на клиенти.... виж още

Временни телефони за сигнали и аварии обяви ЕНЕРГО-ПРО

14.09.2016

Технически проблем от страна на МТЕЛ прекъсна връзката с националната телефонна линия 0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията обяви временни телефони за сигнали за аварии: 0897006595, 0897006602, 0897006604, 0897006605. ЕНЕРГО-ПРО се извинява за неудобството и моли своите клиенти да използват временните телефони приоритетно за сигнали за аварии и други неотложни проблеми, свързани с доставката на електроенергия.... виж още

60 екипа на ЕНЕРГО-ПРО ще дежурят по време на предстоящите празници

31.08.2016

Във връзка с предстоящите празнични дни ЕНЕРГО-ПРО информира своите клиенти, че през периода от 3 до 6 септември не предвижда планирани изключвания на електрозахранването за профилактики и ремонти на територията на Североизточна България. В случай на необходимост, служителите на дружеството ще извършват само неотложни дейности, които да гарантират доставката на електрическа енергия. Над 60 екипа на ЕНЕРГО-ПРО ще са на разположение за своевременна реакция при възникване на аварии по електроразпределителната мрежа.... виж още

Центърът за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО във Варна няма да работи на 15 август

11.08.2016

С решение на Общински съвет Варна, 15 август 2016 г. (понеделник), определен за празник на града, е обявен за неприсъствен ден на територията на общината. Във връзка с това ЕНЕРГО-ПРО уведомява, че Центърът за обслужване на клиенти на компанията, намиращ се на ул.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО издаде първите фактури с променен срок на плащане

21.07.2016

Електроснабдителната компания в Североизточна България предприе промяна в сроковете на плащане на сметките за ток на част от своите клиенти от август 2016 г. През месец май дружеството стартира информационна кампания за уведомяване на клиентите за промяната чрез съобщения на границата на имотите, на Интернет страницата и в денонощния телефонен център. Сроковете, които досега бяха 10-то, 15-о или 25-о число, от август ще бъдат 1-во или 10-о число.... виж още

Линия 0700 1 61 61 за връзка с телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО вече работи

13.07.2016

Връзката с националната телефонна линия 0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО вече е възстановена. Както по-рано днес компанията съобщи, причина за прекъсване на връзката с Телефонния център беше технически проблем от страна на МТЕЛ, поради което бяха обявени временни телефони за сигнали за аварии.  Към 10.... виж още

Временни телефони за сигнали за аварии обяви ЕНЕРГО-ПРО

13.07.2016

Технически проблем от страна на МТЕЛ прекъсна връзката с националната телефонна линия  0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията обяви временни телефони за сигнали за аварии:  0897006601, 0898006602 и 0897006604. ЕНЕРГО-ПРО се извинява за неудобството и моли своите клиенти да използват временните телефони приоритетно за сигнали за аварии и други неотложни проблеми, свързани с доставката на електроенергия.... виж още

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да отчетат сами показанията на електромерите при очакваната промяна на цените на електроенергията от 1 юли 2016

28.06.2016

Във връзка с очакваното решение на Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) за изменение в цените на електрическата енергия и мрежовите услуги от 1 юли 2016 г., ЕНЕРГО-ПРО дава възможност на своите клиенти да отчетат сами показанията на електромерите и да заявят данните на денонощен телефон 0700 1 61 61, имейл service@energo-pro.bg или в най-удобния за тях център за обслужване на клиенти в срок до 5 юли 2016 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси за своите клиенти в Севлиево, Трявна, Павликени и Елена

13.06.2016

ЕНЕРГО-ПРО продължава инициативата да бъде близо до своите клиенти, като за поредна година организира изнесени офиси в населени места в Североизточна България, където компанията няма клиентски центрове. През юни възможност да се възползват от услугата ще имат жителите на Севлиево, Трявна, Павликени и Елена. Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО ще предоставят възможност на клиентите да подават документи и заявяват всички безплатни услуги, предлагани в клиентските центрове, да актуализират данните си за кореспонденция и да получат консултация от специалист по всички въпроси, свързани с дейността на компанията.... виж още

Стартира кампания „Плащайте с директен дебит и спечелете“ на ЕНЕРГО-ПРО Продажби

06.06.2016

Регистриралите услугата участват в томбола за iPhone 6S, 43” LED телевизор, микровълнова фурна и 20 ваучера на стойност 50 лева Кампания за плащане на сметките за ток чрез директен дебит стартира ЕНЕРГО-ПРО Продажби от 1 юни 2016 г. Желаещите да спестят време, плащайки по удобен начин месечните си задължения, трябва единствено да заявят услугата в своята банка.... виж още