Новини

ЕНЕРГО-ПРО изпраща електронно известие на 60% от клиентите с просрочени задължения

04.02.2019

През 2018 г. компанията е напомнила на общо 528 000 клиенти за забавено плащане на сметки за ток чрез SMS или имейл съобщение.

С 9 % се е увеличил през изминалата 2018 г. делът на клиентите, уведомени от ЕНЕРГО-ПРО за просрочени задължения с SMS или имейл съобщение. Клиентите предпочитат този начин на уведомяване като по-ефективен за комуникация,  вместо изпращането на писмо на адрес за кореспонденция. Така те бързо и удобно биват информирани за закъсняло плащане и могат своевременно да реагират, в случай че са се забавили или са пропуснали да платят сметките си в срок.

Услугата „Уведомяване за просрочени задължения“ чрез SMS или имейл е напълно безплатна и цели да предотврати прекъсване на електрозахранването и последващо заплащане на такса за повторно включване.

Всеки, който желае да получава известия чрез SMS или имейл, може да актуализира клиентските си данни за връзка с ЕНЕРГО-ПРО на интернет адрес https://update.energo-pro.bg/, достъпен и чрез банер на началната интернет страница на компанията.

Също от началната страница клиентите имат възможността да направят онлайн справка за консумираната от тях електроенергия за три години назад. Проверката е възможна посредством специално създадения за целта портал за битови клиенти на компанията https://portal.energo-pro-sales.bg/. Необходимо е да се въведе единствено индивидуалния клиентски номер, както и номер на фактура от последните 12 месеца. Графика с данни дава справка по месеци за плащани суми или консумирана електроенергия за избран едногодишен период в рамките на последните три години.

За повече информация относно актуализацията на данни клиентите могат са се обръщат на денонощната телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО 0700 800 61 или на имейл адрес service@energo-pro.bg.

Още новини

Близо 154 000 клиенти са обслужени на телефона на ЕНЕРГО-ПРО Продажби за една година

15.04.2019

След въвеждането на новата денонощна телефонна линия за въпроси и сигнали 0700 800 61 преди една година, ЕНЕРГО-ПРО отчита близо 154 000 обаждания от клиенти към този номер. Линията обслужва електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби от 12 април 2018 г. На телефон 0700 1 61 61 клиентите се свързват по въпроси, касаещи мрежовото дружество ЕРП Север.... виж още

Рекорден брой населени места ще посетят специалистите на ЕНЕРГО-ПРО в първия за 2019 година етап на кампанията за изнесени офиси

12.04.2019

През следващата седмица започва първият за 2019 година етап на проекта на ЕНЕРГО-ПРО „Изнесени офиси“ в услуга на клиентите на компанията. Инициативата, която стартира преди 6 години, е дала възможност на хиляди потребители на електроенергия в Североизточна България да ползват услугите на компанията без да се налага да посещават някой от центровете за обслужване. Първите за тази година изнесени офиси ще бъдат в област Велико Търново, като в рамките на две седмици специалистите на ЕНЕРГО-ПРО ще посетят общо 36 малки населени места на територията на областта. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО постигна споразумение с Община Кубрат за разсрочване на дълга от 3 милиона на ВиК Меден кладенец за консумирана електроенергия

12.12.2018

ЕНЕРГО-ПРО и Община Кубрат се споразумяха днес за дълга на ВиК "Меден кладенец" за консумирана електроенергия. Задължението в размер на 3 милиона 176 хиляди лева е разсрочено за една година. С подписания споразумителен протокол Общината става гарант по дълга и се ангажира той да бъде погасен до края на 2019 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО спира доставката на електроенергия на ВиК „Меден кладенец“ в град Кубрат

07.12.2018

Опасността град Кубрат и още 17 населени места да останат без вода е заради дълг от над 3 милиона лева ЕНЕРГО-ПРО Продажби предложи на община Кубрат, която е 100% собственик на водоснабдителното дружество „Меден кладенец“, да гарантира изплащането на непогасените задължения за доставка на електроенергия. Електроснабдителната компания предлага на Общинския съвет да гласува споразумителен протокол на обявеното за днес, 7 декември 2018 г.... виж още

48 клиенти спечелиха награди в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

11.09.2018

На 10 септември в присъствието на нотариус бяха изтеглени нови 12 късметлии в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. Това беше четвърто поред теглене, с което печелившите участници вече са 48. Всеки от тях получава награда на стойност 50 лева за покупка на енергийно ефективен електроуред от най-голямата верига за техника у нас “Техномаркет“. ... виж още

Изтеглени бяха първите 12 печеливши клиенти в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

13.06.2018

На 12 юни в присъствието на нотариус бяха изтеглени първите печеливши участници в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. Всеки от тях ще получи награда на стойност 50 лева за покупка на енергийно ефективен електроуред от верига магазини за техника „Техномаркет“. Кампанията на ЕНЕРГО-ПРО стартира през май във всички Центрове за обслужване на клиенти на дружеството.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО прилага европейския регламент за защита на личните данни

23.05.2018

ЕНЕРГО-ПРО адаптира своята политика за защита на личните данни в съответствие с Регламент 2016/679 на Европейския съюз, който влиза в сила на 25 май 2018 г. Компаниите от групата ЕНEРГО-ПРО Варна – Електроразпределение север, ЕНЕРГО-ПРО Продажби и ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги публикуваха на интернет страниците си своите политики за поверителност, които регламентират правилата за обработка на данни при изпълнение на лицензионните дейности по разпределение и доставка на електрическа енергия. Прилагането на Европейския регламент не налага преподписване на договори за разпределение и доставка на електрическа енергия.... виж още

Стартира кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

14.05.2018

Електроснабдителната компания ще връчи 100 награди в периода май-декември 2018 година На 15 май стартира кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. В нея могат да вземат участие всички битови клиенти на електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО Продажби с нов телефон за обслужване на клиенти

13.04.2018

ЕНЕРГО-ПРО въвежда нова денонощна телефонна линия за въпроси и сигнали 0700 800 61, която ще обслужва клиентите на дружеството ЕНЕРГО-ПРО Продажби. Запазва се досега използваният номер 0700 161 61, който се обособява за клиентите на Електроразпределение Север (предишно име ЕНЕРГО-ПРО Мрежи). Промяната се налага поради правното изискване на европейското законодателство за разделяне на електроснабдителното и електроразпределителното дружество в рамките на компанията. ... виж още

По-топлата зима тази година намали сметките за ток

20.03.2018

ЕНЕРГО-ПРО анализира статистически данни за потребената от домакинствата електроенергия в Североизточна България за периодите декември 2016 г. – февруари 2017 г. и декември 2017 г.... виж още