Новини

По-топлата зима тази година намали сметките за ток

20.03.2018

ЕНЕРГО-ПРО анализира статистически данни за потребената от домакинствата електроенергия в Североизточна България за периодите декември 2016 г. – февруари 2017 г. и декември 2017 г. – февруари 2018 г. Сравнителните данни сочат, че консумацията на електроенергия и съответно средните сметки за клиентите на ЕНЕРГО-ПРО през месец декември на последните две години са почти еднакви – 44,50 лв. за 2016 г. и 45 лв за 2017 г.

С 5% са по-ниски сметките за януари 2018 г. в сравнение с януари 2017 г., а за месец февруари тази година спадът е с близо 12% спрямо средната сметка през февруари миналата година. Анализът за целия период показва, че през настоящата зима сметките на клиентите са били с 5,5% по-ниски спрямо предходната година.

Намаленото потребление на електроенергия в Североизточна България през зимните месеци на 2017-2018 г., съпоставено с потреблението през 2016-2017 г., се дължи според експертите на компанията на по-топлото време през този зимен сезон. ЕНЕРГО-ПРО напомня, че индивидуалният стил на консумация на електроенергия и прилагането на енергийно ефективни решения играят ключова роля за разходите за ток на домакинствата. Подробна информация за своите сметки за период от 3 години назад битовите клиенти на компанията могат да получат на Информационния портал https://portal.energo-pro-sales.bg, достъпен на интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО.

Още новини

ЕНЕРГО-ПРО спира доставката на електроенергия на ВиК „Меден кладенец“ в град Кубрат

07.12.2018

Опасността град Кубрат и още 17 населени места да останат без вода е заради дълг от над 3 милиона лева ЕНЕРГО-ПРО Продажби предложи на община Кубрат, която е 100% собственик на водоснабдителното дружество „Меден кладенец“, да гарантира изплащането на непогасените задължения за доставка на електроенергия. Електроснабдителната компания предлага на Общинския съвет да гласува споразумителен протокол на обявеното за днес, 7 декември 2018 г.... виж още

48 клиенти спечелиха награди в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

11.09.2018

На 10 септември в присъствието на нотариус бяха изтеглени нови 12 късметлии в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. Това беше четвърто поред теглене, с което печелившите участници вече са 48. Всеки от тях получава награда на стойност 50 лева за покупка на енергийно ефективен електроуред от най-голямата верига за техника у нас “Техномаркет“. ... виж още

Изтеглени бяха първите 12 печеливши клиенти в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

13.06.2018

На 12 юни в присъствието на нотариус бяха изтеглени първите печеливши участници в кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. Всеки от тях ще получи награда на стойност 50 лева за покупка на енергийно ефективен електроуред от верига магазини за техника „Техномаркет“. Кампанията на ЕНЕРГО-ПРО стартира през май във всички Центрове за обслужване на клиенти на дружеството.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО прилага европейския регламент за защита на личните данни

23.05.2018

ЕНЕРГО-ПРО адаптира своята политика за защита на личните данни в съответствие с Регламент 2016/679 на Европейския съюз, който влиза в сила на 25 май 2018 г. Компаниите от групата ЕНEРГО-ПРО Варна – Електроразпределение север, ЕНЕРГО-ПРО Продажби и ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги публикуваха на интернет страниците си своите политики за поверителност, които регламентират правилата за обработка на данни при изпълнение на лицензионните дейности по разпределение и доставка на електрическа енергия. Прилагането на Европейския регламент не налага преподписване на договори за разпределение и доставка на електрическа енергия.... виж още

Стартира кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“

14.05.2018

Електроснабдителната компания ще връчи 100 награди в периода май-декември 2018 година На 15 май стартира кампанията „Спечели с ЕНЕРГО-ПРО“. В нея могат да вземат участие всички битови клиенти на електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби.... виж още

Нов Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО отваря врати във Велико Търново

25.01.2018

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО във Велико Търново вече могат да се обръщат към компанията в нов Център за обслужване на клиенти на улица „Никола Габровски“ №4. Новооткритият център отваря врати на 30 януари 2018 г. Разположен е в обновена и удобна сграда, собственост на компанията, на площ от 110 квадратни метра в централната градска част и ще работи от понеделник до петък, от 8:30 до 17:30 ч.... виж още

Енергийно ефективното потребление намалява сметките за електроенергия

20.12.2017

Енергийно ефективното използване на електроуредите в домакинството предотвратява излишния разход на електроенергия. С малки промени в навиците при използването на електроуредите можем да спестим стотици левове от сметката си за електроенергия на годишна база. Една кратка равносметка къде в дома си изразходваме ненужно енергия, реално ще помогне да намалим сметките си за ток през зимния сезон. ... виж още

По време на празниците ЕНЕРГО-ПРО няма да прекъсва електрозахранването на клиенти, пропуснали да платят сметките си за ток

19.12.2017

Във връзка с предстоящите празнични и почивни дни ЕНЕРГО-ПРО напомня, че клиентите, пропуснали да платят сметките си за електроенергия, могат да покрият задълженията си по удобен за тях начин – в брой, по банков път или през интернет. В случай че предпочитат плащане в брой, клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да посетят в работните дни Центровете за обслужване на клиенти на компанията или касите на EasyPay, FastPay, Информационно обслужване и Български пощи. Информация за адресите и работното време на клиентските центрове и на касите може да бъде намерена на адрес: https://www.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО отбеляза ръст на клиентите, които използват електронните канали за комуникация с компанията

18.12.2017

През 2017 година с 20% са се увеличили клиентите, на които компанията изпраща електронни фактури Вече година ЕНЕРГО-ПРО предоставя на своите клиентите възможност за онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл като начин за получаване на уведомления за просрочени задължения. Услугата е напълно безплатна.... виж още